Z dala od tego serwisu
11 maja wysłałem laptopa do tego pseudo serwisu. Doszedł do nich 15 maja (później mówili, że jednak 17). Po ok. dwóch tygodniach dowiedziałem się, że serwis oczekuje jeszcze na części. Laptop wrócił do mnie 20 czerwca ( ale pojawił się nowy problem). Po uruchomieniu sprzętu okazało się (wcześniejsze usterki zostały usunięte), że nie ładuje się bateria (przed serwisem nie było tego problemu, bateria trzymała ok. 1,5h). Zgłosiłem problem do ubezpieczyciela a ten miał skontaktować się z serwisem. Odpowiedź serwisu była taka, że bateria już nie działa i trzeba ją wymienić na nową (oczywiście gwarancja tego nie obejmuje). Dziwi mnie to, że wcześniej serwis nie informował mnie o zepsutej baterii tylko wtedy jak ja zgłosiłem ten problem!
Mój błąd, że nie spisałem numeru baterii i nie zrobiłem jej zdjęcia.
Osoba z którą rozmawiałem przez telefon była nie miła, naprawa trwała ponad miesiąc i najprawdopodobniej podmienili mi baterię w laptopie!!!
NIE POLECAM!!!
Mój błąd, że nie spisałem numeru baterii i nie zrobiłem jej zdjęcia.
Osoba z którą rozmawiałem przez telefon była nie miła, naprawa trwała ponad miesiąc i najprawdopodobniej podmienili mi baterię w laptopie!!!
NIE POLECAM!!!