Z serwisu korzystałem od wielu lat i wcześniej nie miałem większych -
mało tego, byłem przeważnie zadowolony. W ostatnim czasie zmieniłem jednak zdanie ze względu na politykę cenową firmy, w której to ceny poszybowały w górę do poziomu niedostępnego dla większości klientów, zwłaszcza tych mniej zamożnych, którzy eksploatują samochody 5-6-letnie czy starsze. Cena za usługę mechanika to ok. 250 zł/godz - to absurdalnie dużo. Ceny za części czy materiały pędne też z reguły są ustalane z bardzo wysoką marżą zaś ceny oleju (Olej Ford 5W30 F formuła) to swoiste kuriozum - w firmach wysyłkowych cena 100 zł do 110 za 5 litrów, w Eurocar - 245 zł za 4 litry a więc 270% drożej za ten sam olej.
Za typowe czynności przeglądowe (wymiana oleju, płynu hamulcowego, filtrów w dobrym (I kategorii ) zakładzie mechanicznym zapłaciłem 40% tej ceny, co wcześniej w Euurocar. Gdy się pytałem o przyczynę tak wysokich cen odpowiedź była zawsze jedna - to Ford Polska narzuca nam takie ceny.
Mnie się jednak wydaje, że na taki poziom cen największy wpływ ma zatrudnienie, i to w dużej ilości, doradców i asystentów doradców serwisowych. Oczywiście, polityka cenowa to sprawa samej firmy, ja jednak staram się dokonywać racjonalnych wyborów w których cena usługi też ma znaczenie.
Za typowe czynności przeglądowe (wymiana oleju, płynu hamulcowego, filtrów w dobrym (I kategorii ) zakładzie mechanicznym zapłaciłem 40% tej ceny, co wcześniej w Euurocar. Gdy się pytałem o przyczynę tak wysokich cen odpowiedź była zawsze jedna - to Ford Polska narzuca nam takie ceny.
Mnie się jednak wydaje, że na taki poziom cen największy wpływ ma zatrudnienie, i to w dużej ilości, doradców i asystentów doradców serwisowych. Oczywiście, polityka cenowa to sprawa samej firmy, ja jednak staram się dokonywać racjonalnych wyborów w których cena usługi też ma znaczenie.