ZACOFANA FIRMA

Jestem rozczarowana działalnością tej infolinii i usługami jakie oferuje gazownia .Poprosiłam Panie aby odznaczły w swoim programie, iż nie przebywam w mieszkaniu i może mi się zdażyć nie zapłacić rachuneku (sam abonament ). Poprosiłam również o telefon w przypadku gdyby miało dojść do odłączenia licznika , abym mogła niezwłocznie uregulować należność – zgodziła się .Niestety, wracam z noworodkiem do swojego mieszkania po długiej nieobecności a tu niemiła niespodzianka -licznik został odłączony. Mimo moich próśb życzliwa gazownia zapomniała mnie uprzedzić o tym fakcie przez co musiałam po powrocie do domu marznąć przez weekend i ponieść koszt ponownego podłączenia licznika to 150 pln.
MOŻNA ODNEŚĆ WRAŻENIE IŻ CELOWO WPROWADZAJĄ KLIENTÓW W BŁĄD ABY POBIERAĆ OPŁATY ZA PONOWNE PODŁĄCZENIE LICZNIKA.
PRZY TAK WYSOKICH ABONAMENTACH I OPŁATACH CHYBA STAĆ ICH NA TELEFONY BĄDŹ SMS DO KLIENTÓW
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: ZACOFANA FIRMA

i sie zgadza że tak robia i odłaczają. Zmieniaja terminy wystawiania faktur raz co dwa miesiace raz co 3 lub pół roku a potem ni z ta d ni z owąd odłączaja gaz. Nie pomoże żadne tłumaczenie że to faktura nie doszła i dlatego nie zapłacono w terminie. Powód jest jeden. Gazownia sa,ma moze zmienic sobie terminy wystawiania faktur jak zechce -to sobie zagwarantowała w umowach!!!!!!!!!!!!! i stąd przy taich róznych terminach trudno coś ustalić gdy nie dociera faktura!!!!!!! To uważam jest jjawne naduzywania swojej przewagi nad klientem !!!!!!!!!!!!!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: ZACOFANA FIRMA

Jak nie ma faktury to trzeba dzwonić do gazowni! nawet jak przyjdzie po terminie!
ps.trzeba płacić rachunki to nie będą odłączali gazu.Elektrownia też tak postępuje. Jak zdejmują licznik to od razu wrzask i wyzwiska.
Trochę szacunku.Masz problem i nie jesteś zadowolony z usług to idź do kierownika.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0