ZACOFANA FIRMA
Jestem rozczarowana działalnością tej infolinii i usługami jakie oferuje gazownia .Poprosiłam Panie aby odznaczły w swoim programie, iż nie przebywam w mieszkaniu i może mi się zdażyć nie zapłacić rachuneku (sam abonament ). Poprosiłam również o telefon w przypadku gdyby miało dojść do odłączenia licznika , abym mogła niezwłocznie uregulować należność – zgodziła się .Niestety, wracam z noworodkiem do swojego mieszkania po długiej nieobecności a tu niemiła niespodzianka -licznik został odłączony. Mimo moich próśb życzliwa gazownia zapomniała mnie uprzedzić o tym fakcie przez co musiałam po powrocie do domu marznąć przez weekend i ponieść koszt ponownego podłączenia licznika to 150 pln.
MOŻNA ODNEŚĆ WRAŻENIE IŻ CELOWO WPROWADZAJĄ KLIENTÓW W BŁĄD ABY POBIERAĆ OPŁATY ZA PONOWNE PODŁĄCZENIE LICZNIKA.
PRZY TAK WYSOKICH ABONAMENTACH I OPŁATACH CHYBA STAĆ ICH NA TELEFONY BĄDŹ SMS DO KLIENTÓW
MOŻNA ODNEŚĆ WRAŻENIE IŻ CELOWO WPROWADZAJĄ KLIENTÓW W BŁĄD ABY POBIERAĆ OPŁATY ZA PONOWNE PODŁĄCZENIE LICZNIKA.
PRZY TAK WYSOKICH ABONAMENTACH I OPŁATACH CHYBA STAĆ ICH NA TELEFONY BĄDŹ SMS DO KLIENTÓW