Gerard z Rodziną - opinia (1)
Pani Grażyna z Biura Obsługi Klienta jest bardzo uprzejma, pomocna ,...
ostatnia odp. 1 rok temu
Gerard z Rodziną
Ala - opinia (1)
Bardzo kiepska obsługa, panie w okienkach co prawda są miłe i starają się...
ostatnia odp. 1 rok temu
Ala
Waldemar Czerwonka - opinia (1)
Od sierpnia wystawiane są złe i niezgodne z podawanym odczytem faktury. Pani...
ostatnia odp. 2 lata temu
Waldemar Czerwonka
Wiesław - opinia (1)
Beznadzieja, jak chcesz coś wyjaśnić przez infolinie, to zapomnij - za każdym...
ostatnia odp. 2 lata temu
Wiesław
Krystyna Chodara - opinia (1)
bardzo utrudniony kontakt telefoniczny, komunikat abonent nie osiągalny,
ostatnia odp. 2 lata temu
Krystyna Chodara
internetowe rozliczenia faktur (2)
Jak to możliwe,żeby poważna państwowa spółka uniemożliwiała uczciwemu...
ostatnia odp. 3 lata temu
Krystyna Owczarzak
Marian - opinia (1)
Macie monopol robicie z klientem co chcecie Obecny odczyt (z sufitu) 5000 kWh...
ostatnia odp. 4 lata temu
Marian
Skandal (2)
Firmę informatyczną, która wprowadzała nowy system wylałabym na zbity...
ostatnia odp. 5 lat temu
cala
logowanie do e book (1)
w ebook bajzel i tyle nie można od tygodnia się zalogować !!!!!!
ostatnia odp. 5 lat temu
Samolewicz
Infolinia, dodzwonienie graniczy z cudem (2)
Pare miesiecy temu zmienili swoja strone www. Nowa odslona tragedia, problem...
ostatnia odp. 5 lat temu
mieszkaniec
Więcej "okienek" (1)
Czas oczekiwania na rozwiązanie umowy = półtora godziny. Biblioteke tam...
ostatnia odp. 7 lat temu
asica
Czas obsługi w biurze obsługi klienta (1)
Wszystko pięknie, ładne biura, miłe panie ale czas oczekiwania w kolejce -...
ostatnia odp. 7 lat temu
Niezadowolony..
Marnotrawienie czasu klientów (2)
Bardzo wiele czasu zajmuje załatwienie czegokolwiek. Najpierw trzeba odczekać...
ostatnia odp. 7 lat temu
Karolina
masakra (1)
Odwiedziny w oddziale to prawdziwa masakra. Skomplikowane procedury...
ostatnia odp. 7 lat temu
ja
gazownia brrrrrr (1)
Tak dzisiaj byłem faktycznie rozmowa jak z walcem brrrrrrrr .Wałowa forever
ostatnia odp. 8 lat temu
STEFFAN
... (1)
Poprzednie wizyty w PGNiG były torturą. Długie kolejki, mnóstwo spraw do...
ostatnia odp. 9 lat temu
Kasia
Opinia a właściwie skarga (1)
W Starogardzie działające od lat biuro PGNIG zostało zamknięte. Na bramie, na...
ostatnia odp. 9 lat temu
Zbigniew Jarosz
Unikać jak ognia ! (1)
Uzyskanie warunków przyłączenia graniczy z cudem! A samo przyłączenie obiektu...
ostatnia odp. 9 lat temu
wiesław
odczyt licznika (1)
Soptkalam sie z bardzo mila obsluga. Znajomi uprzedzali ze powinnam wziac ze...
ostatnia odp. 10 lat temu
niusia
inormacja (2)
Jestem oburzony. Zadzwoniłem na nr 583259902 i czekam ponieważ odezwała się...
ostatnia odp. 10 lat temu
oburzony