ŻENADA, MASAKRA, OLEWANIE KLIENTA, BRAK SKALI DLA SŁÓW KRYTYKI
Nie wiedziałem, że w dzisiejszej Polsce jeszcze takie miejsca istnieją. Byłem zmuszony naprawiać tam lodówkę 3 razy w ramach gwarancji. Za każdym razem sam po kilka razy musiałem wymuszać, aby wreszcie ktoś przyjechał.Ale to pół biedy.Ostatnia naprawa powaliła mnie na kolana:
Na infolinii Samsunga powiedziano mi, że jeśli technik stwierdzi, że usterka będzie się powtarzała,to zostanie mi wymieniona lodówka. Technik przyjechał i stwierdził, że ta usterka będzie się notorycznie powtarzać. Powiedziałem więc, żeby to opisał, na co stwierdził, że on nie ma do tego prawa i odesłał mnie do Samsunga. Zadzwoniłem do ELDOMU i tłumaczyłem to pani przez telefon dokładnie 5 razy. Poprosiłem o połączenie z szefem. Brak kultury i obojętność z jaką potraktował mnie Pan Artur K. rozzłościło mnie do granic możliwości.Co to dało? Zamówiono część zamienną. GROCHEM O ŚCIANĘ!!!Następnie przyjechał drugi technik i miał wymienić zepsutą część, a się okazało,że przyjechał znowu na oględziny lodówki!:)HAHA:)Później okazało się że zamówiono mi złą część zamienną:)KOMEDIA!No i suma sumarum nie wyrobili się w ciągu 30 dni. Napisałem skargę do Samsunga. Tym samym jestem ponad miesiąc bez lodówki.ŻENADA!!!
Na infolinii Samsunga powiedziano mi, że jeśli technik stwierdzi, że usterka będzie się powtarzała,to zostanie mi wymieniona lodówka. Technik przyjechał i stwierdził, że ta usterka będzie się notorycznie powtarzać. Powiedziałem więc, żeby to opisał, na co stwierdził, że on nie ma do tego prawa i odesłał mnie do Samsunga. Zadzwoniłem do ELDOMU i tłumaczyłem to pani przez telefon dokładnie 5 razy. Poprosiłem o połączenie z szefem. Brak kultury i obojętność z jaką potraktował mnie Pan Artur K. rozzłościło mnie do granic możliwości.Co to dało? Zamówiono część zamienną. GROCHEM O ŚCIANĘ!!!Następnie przyjechał drugi technik i miał wymienić zepsutą część, a się okazało,że przyjechał znowu na oględziny lodówki!:)HAHA:)Później okazało się że zamówiono mi złą część zamienną:)KOMEDIA!No i suma sumarum nie wyrobili się w ciągu 30 dni. Napisałem skargę do Samsunga. Tym samym jestem ponad miesiąc bez lodówki.ŻENADA!!!