Za mało osób obsługi
W kinie nie przewidziano, ze projekcja w godzinach porannych adaptacji lektury szkolnej wiąże się z tym, że przyjeżdżają do kina uczniowie w dużej ilości , o tym samym czasie i każdy niemal chce kupić popcorn. Ustawiają się gigantyczne kolejki. Dwoje pracowników w krótkim czasie ma obsłużyć ponad setkę rozkrzyczanych kupujących. Panuje hałas, wrzask, przepychanki. Kino na tym zarabia, więc powinno zadbać o to, by spełnić wymogi klientów- uczniów. Nie sposób, by dwoje pracowników, w opanowaniu i bez nerwów zdołało obsłużyć tyle osób bez konflików. Rada: zatrudnić więcej pracowników obsługi. I pracownikom będzie się pracować w większym komforcie psychicznym i klienci będą sprawnie obsłużeni. I jeszcze jedno: czy okulary do projekcji filmów 3d są dezynfekowane? To nie jest higieniczne nakładać po kimś okulary na nos.