Żałujemy przejścia do nich, szykuje się zmiana administratora

Zmieniliśmy na Actum w bieżącym roku z innej firmy nadanej przez dewelopera w Gdyni Zachód. Niestety jest fatalnie. Actum zachęciło nas optymalizacją kosztów, oszczędnościami, fachową obsługą, regularnością wizyt... - czarowania nie było końca.
Kilka miesięcy ich "pracy" pokazało, że nasza zieleń zdziczała, stawki jednak nie stały się niższe, pani "administrator" nie bardzo ma pojęcie o czym mówi, nie zna naszego budynku, improwizuje. Dodzwonić się czasami graniczy z cudem (rozumiem, że nie obsługuje tylko nas, ale kilkanscie połączeń w waznej sprawie warto by bylo któreś odebrac...). Można by mnożyć uwag..., zaś powyższy komentaz nie jest tylko moją oceną, ale i sąsiadów z którymi chcąc nie chcąc rozmawia się na co dzień na różne tematy..
Coraz poważniej myślimy o zmianie na inną firmę, w rozmowach rozważamy powrót do poprzedniego administratora, ale tu już ostateczną decyzję podejmie Zarząd z mieszkańcami.
Reasumując, nie zawsze super niska stawka (obecnie płacimy w przedziale 52-55 gr/1m2) powinna być kryterium wyboru usługodawcy, a wiekszosc niestety "leci" na to co tanie i pożniej czujemy skutki.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Żałujemy przejścia do nich, szykuje się zmiana administratora

Witam, bardzo proszę o podanie adresu nieruchomości, którego dotyczą Pana uwagi. Jesteśmy w stałym kontakcie z zarządami wspólnot, które nie przekazują nam negatywnych uwag. W celu ewentualnego wyjaśnienia zgłaszanych przez Pana uwagi i poprawy jakości świadczonych usług bardzo proszę o kontakt pod numerem 601 676 401 lub proszę pisać na adres m.klusek@actum.pl
Z poważaniem
Monika Klusek



Prezes Zarządu

ACTUM Sp. z o.o. sp. k.

ul. Kręta 4, 81-575 Gdynia

tel. 58/664-72-68
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0