Zamówienia online
Dwa zamówienia online - oba nieudane. W pierwszym zamówieniu zabrakło Pepsi w puszcze. Trudno zdarza się. Ale obsługa drugiego przechodzi wszelkie pojęcie. Zamówienie złożone nieco po 20:30 dostawa planowana na 21:20. Do 22 nie było odzewu więc skontaktowałem się z infolinią. Pani miła, odebrała zgłoszenie/reklamację. Około 22:20 pojawił się dostawca podaje mi rachunek i terminal - w tym momencie coś mnie skusiło aby spojrzeć na to co przyjechało. I całe szczęście - pan podał mi połowę zamówienia i mówi, że nic więcej nie ma. Rachunek oczywiście opiewał na wszystkie zamówione produkty. Zamówienia nie odebrałem, podziękowałem i pożegnałem się z dostawcą. Zgłosiłem sprawę do działu reklamacji. Jakim trzeba być ***** aby zrealizować zamówienie z niemal godzinnym opóźnieniem i to w połowie, żądając zapłaty za całość. Proponuję omijać z daleka dostawy z tego "punktu" bo nie wiem jak to nazwać. A z tego co czytam w innych komentarzach - chyba lepiej omijać w ogóle. Jestem bardzo zawiedziony.