Żart

Drugi dzień czekam na przesyłkę. Nie ma mozliwosci skontaktować sie ani z kurierem ani z oddziałem. Telefon 0801....nie jest obsługiwany przez komórki.
Probuje załatwić coś z konsultantem. Nie wiem czy pan skończył chociaz gimnazjum bo kompletnie nie rozumie o czym do niego mówię. Do tego połączenia same się urywają. Bo nie chcę podejrzewać ze pracownik rozłącza się celowo.
Nie pierwszy raz kurier nie dojeżdża pod moj adres (cały dzień ktoś jest w domu I CZEKA!) a paczka nagle wraca do oddziału Fedex.
Widzę ze jest wiecej klientów z podobnymi doświadczeniami.
Drodzy pracownicy Fedexu. Moze czas sie ogarnąć?!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

To jest jakaś porażka , wczoraj przesyłkę wydano kurierowi a po dwóch godzinachprzesylka wróciła do oddziału , dzwoniłam na info i powiedziano mi że w magazynie dali ją innemu kurierowi wiec on ją zostawił, miała zostać dostarczona dziś i nic, a dziś na infolinii jakieś bzdury mi wciskają ze problemy logistyczne i ze mogę sobie sama po przesyłkę podjechać lub dostarcza ją dopiero w poniedziałek. Jak teraz będę cokolwiek zamawiała to jak zobaczę że mają umowę z fedexem odrazu napiszę że to nie solidna firma. Mam nadzieje ze jak więcej ludzi będzie rezygnować to fedex albo coś zmieni albo po prostu upadnie i zniknie z rynku na zawsze .
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0