Zawiedziony klient
Długo szukałem dobrego warsztatu w Gdyni jako alternatywa dla autoryzowanego serwisu Forda. Ostatecznie zdecydowałem sie na Godart. Uważam, że jest to dobry warsztat na naprawy eksplatacyjne typu wymiana klocków, filtrów i oleju. I takie prace tam zlecałem przez dłuższy czas. Niestety po ostatniej wizycie zmieniłem o nich dobre zdanie. Skasowano mnie za usługę ostatecznie nie wykonaną-wymiana płynu hamulcowego. (pierwszy raz się dowiedziałem, że wlewa się płyn przez zaciski hamulcowe?!) Klimatyzacja 1 miesiąc po czyszczeniu u nich zaczęła emitować nieprzyjemny zapach, a diagonoza o stanie zawieszenia tylnego, która mówiła o wymianie wszystkich tuleji i wachaczy ostatecznie mnie "osłabiła". W konkurencyjnym warsztacie okazało się, że wystarczy wymienić 2 tuleję i 1 wachacz aby układ był sprawny bez konieczności wymiany wszystkiego.