Zbesztany z błotem

Temat dostępny też na forum: Referat Komunikacji UM Sopotu
Od 7 lat załatwiam sprawy w urzędach Sopockich. Dzisiejsza wizyta była jedną z najgorszych. Poczułem się jakbym cofnął się o 30 lat. I baba za okienkiem sprzedawała ocet z wielką łaską.

Wylewanie swoich problemów na obsługiwanych petentów to najgorszy problem Jednej z Urzędniczek. Takie zachowanie powinno zostać ukrócone z góry. Panie Prezydencie proszę zająć się swoimi podwładnymi.

Przydadzą się szkolenia z savuar vibru, bądź chociaż z obsługi petenta. Chyba zbyt wiele nie wymagam.

Z całą szczerością nie polecam sopockiego wydziału komunikacji.

Mam nadzieję, że gdy podejdę po odbiór stałego dowodu rej. Obsługa nie opluje mnie jadem!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 4

Jakkolwiek rozumiem, ze panie mogly byc niezbyt uprzejme, to jestem pewien, ze nie da sie ich przeszkolic z "savuar vibru". Trudne slowa mozna sprawdzic on-line badz w slowniku wyrazow obcych. Jesli to ciagle zbyt trudne i nie znasz zwrotu - nie uzywaj. Zamiast tego naprawde wystarczy napisac, ze przydaloby sie na przyklad szkolenie z zasad obslugi klienta. W powyzszym przypadku niestety wymagasz zbyt wiele. Awykonalne.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0