Zbiór pomyłek i niekomepetencji

Ogólnie tragedia. poczynając od "monterów"jeden tylko był profesjonalny, inni jak z łapanki na mistrza niekompetencji(było kilka reklamacji więc mam doświadczenie). Druga sprawa to infolinia i ludzie, którzy tam pracują zwykle tylko przyjmują zgłoszenie i w razie braku internetu poradzą że można zgłosić awarie przez internet:) Umowy formułują (starają się) żeby wydymać Cię kiedy się da. W razie reklamacji zgodnie z regulaminem zwrócą ci 2 złote za dzień, chociaż samo zgłoszenie awarii kosztowało cie 30 min połączeń. Nie polecam. Mam tylko dlatego że nie mam innego wyjścia. Jedynie co mogę to podzielić się opiniaą z innymi.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Zbiór pomyłek i niekomepetencji

Zioolo, zapewniamy, że nasza kadra składa się wyłącznie z wykwalifikowanych pracowników. W przypadku jakichkolwiek zapytań odnośnie umowy, bądź zaobserwowania nieprawidłowości w świadczeniu usług prosimy o przesłanie wiadomości na adres gdanskpomoc@vectra.pl.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Zbiór pomyłek i niekomepetencji

Sugerowałbym zmianę adresu z gdanskpomoc@vectra.pl na czarnarozpacz@vectra.pl.
Poziom tego czegoś co świadczycie a co szumnie nazywacie "usługami" najtrafniej można określić jako "kicha do sześcianu". Sprawność internetu doprowadza do łez nawet najbardziej cierpliwych. Jeżeli ktoś chciałby zagrać w jakąś potyczkę on-line to możliwości kończą się na warcabach. Lag, lag, lag...
U Was nawet TV laguje. Naciskasz przycisk na pilocie i czekasz 4 sekundy aż kanał zmieni się na pokrytymi pixelozą obraz "HD"
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Zbiór pomyłek i niekomepetencji

tl.aa, nie planujemy takich zmian. Abyśmy mogli pomóc, prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres gdanskpomoc@vectra.pl, który podaliśmy we wcześniejszej wiadomości.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0