Odpowiedź obiektu
Szanowny Panie,
Jeżeli chodzi o naprawy blacharsko-lakiernicze, to rzeczywiście czas oczekiwania na naprawę jest dość długi. Pan przyjeżdża jedynie na oględziny i na naprawę. Między tymi wizytami my musimy porozumieć się z ubezpieczalnią, wywalczyć dla klienta najlepszą stawkę z odszkodowania, co czasami wiąże się z poprawianiem kosztorysów itp, Części zamawiamy z magazynu centralnego, ze Szwecjo co również trwa tydzień. Wszystkie te czynności wykonujemy aby klient otrzymał jak najlepszą usługę. Co do auta zastępczego, to jeżeli nie ma Pan go w ubezpieczeniu, może je Pan otrzymać tylko za opłatą.
Jeżeli lakiernik źle polakierował element, a błędy człowieka się zdążają, to wymaga to poprawy. Chcemy aby nasi klienci byli zadowoleni z naszych usług.
Jeżeli ma Pan jeszcze jakieś pytanie, zastrzeżenia proszę o kontakt pod adresem marketing@drywa.dealervolvo.pl
Pozdrawiam
1
2