Zdjęcia ślubne - GRATIS

Temat dostępny też na forum: Wesele bez ogłoszeń
Witam serdecznie,
jestem początkującym fotografem.

Szukam par, które zgodziłyby się, abym sfotografowała ich ślub i wesele w zamian za zgodę na publikację zdjęć we własnym portfolio. W grę wchodzi również sesja plenerowa.

Efekty pracy zostaną oczywiście przekazane Młodej Parze na płycie CD lub w formie klasycznych odbitek czy też fotoksiążki.

Zainteresowane pary proszę o pozostawienie kontaktu wraz z terminem uroczystości.

Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra

ach.foto@hotmail.com
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 4

Re: Zdjęcia ślubne - GRATIS

ej, no. nie daj się tak łatwo! zdjęcia im oddaj online i niech ludzie oddadzą za dojazd.

trzymaj się i powodzenia
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

Zupełnie darmowa fotografia to kiepski pomysł, rozumiem jeszcze sama sesja, ale cały dzień fotografowania + późniejsza obróbka, zastanów się jeszcze.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

Traktuję to jako inwestycję. Korzyść jest obustronna, dlatego zachęcam kolejne pary do przesyłania zgłoszeń.

Myślę, że warto mieć dodatkową pamiątkę ze ślubu.

Pozdrawiam ciepło :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

chyba się nie wpakujesz na trzeciego co? Jak już para ma fotografa to już jest brak kultury. Z resztą chyba by cię pogonili. Jak para nikogo nie ma to ok, większość tak zaczyna z obserwacji widzę. Muszą się liczyć,że jakość może być różna, to dla par co mają alternatywę albo nic albo coś tam. Ja bym osobiście tak nie ryzykowała ale jak kogoś naprawdę nie stać.. z resztą ich sprawa.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Ja skorzystałam właśnie z takiej propozycji, ale tylko w postaci sesji plenerowej. Była ona w postaci dodatkowych zdjęć do tego co mieliśmy. Zawsze to pamiątka. Ja sobie taką sesję bardzo chwalę, bo wyszła lepiej, niż jakbym zapłaciła dobre pieniądze :) Nie ma co się zniechęcać. Za darmo nie zawsze znaczy źle :)