Żenada
Zgadzam się z wami, totalna Patologia. Firma niby ma dużo klientów bo skupuje małe sieci a ludzie u nich siedzą, ja nie zrobiłam tego głupstwa. Od kiedy Jarsat przejął mają sieć nic nie działało, a jak zgłaszałam 6 razy awarię to bok pani przez telefon mnie zeszmaciła jak poprosiłam Kierownika do telefonu sytuacja się powtórzyła, otrzymałam informacje że jak mi się nie podoba czekanie na techników moge zmienic operatora, nigdy nie spotkałam się z tak słabą obsługą klienta, szczególnie ze jest w dzisiejszych czasach wielu operatorów. Ostatnio czytałam gazete osiedlową i ich sponsorowane artykuły.. żenada... osoba odpowiedzialna za PR piszę jakie mają tanie i dobre usługi, a tak naprawde powinni wziąć się za personel i zadziałać z PR zacząć od personelu i zmiany kierownika!!!
Nie polecam korzystania z usług tej FIRMY jeżeli zależy wam na działającej usłudze!!
Nie polecam korzystania z usług tej FIRMY jeżeli zależy wam na działającej usłudze!!