W kwestii telewizji nie będę się wypowiadał bo to nie ten temat ale internet to już przesada. Korzystam z łącza 60 mb. Co prawda szybkie ale mimo to żaden test nie pokazał nigdy więcej niż 30. Ciągłe tłumaczenia, że to zależy od ilości użytkowników itp. Skoro umowa jest na 60-kę to taka powinna być bez względu na wszystko. Codziennie, przeważnie w godzinach wieczornych zrywa sygnał, potrzebny jest restart modemu inaczej nie ruszy. W telefonicznym BOK ciągle ta sama odpowiedź - u nas wszystko działa bez zarzutu chociaż mojemu znajomemu raz się ktoś wygadał, że to niby z powodu konserwacji są zerwania sygnału. Mi tej informacji nie chcieli potwierdzić. Jeśli chodzi o działanie biura obsługi to już jest przesada, żeby cokolwiek załatwić trzeba się uzbroić w cierpliwość i zarezerwować minimum 2 godziny. Przy najbliższej okazji dziękuję tej firmie za współpracę. Proponuję się zastanowić nim ktoś podpisze z nimi umowę, moje zdanie jest na NIE