Żenujące podejście do klienta

Byłem w zakładzie Inter-auto na prostej wymianie opon z zimowych na letnie.
Przemiła pani przez telefon zapewniła mnie, że maksymalny koszt to 106zł w przypadku alufelg. Przez telefon pani Wyraźnie zaznaczyłem, że opony należy przełożyć z innych felg na moje, po czym pani potwierdziła, że to nie ma wpływu na cenę, max będzie 106zł.
Mechanik bawił się w wymianę ponad godzinę, wymieniając w końcu tylko 3 opony, bo jedna okazała się dziurawa, czego nie sprawdził nawet przed założeniem!
Na koniec pani w kasie oświadczyła mi, że mam do zapłacenia 135zł(!) Na moje pytanie skąd wymyśliła taką cenę wbrew zapewnieniom, oznajmiła mi, że to przecież nie jest wygórowana cena jak na godzinę pracy jej mechanika(?!) tak jakbym ja był winien jego guzdrania się przy robocie...
W innym warsztacie za wymianę dwóch opon (łącznie z przełożeniem ich z innych felg) zapłaciłem 40zł i trwało to 15 min!
ZDECYDOWANIE PRZESTRZEGAM PRZED WIZYTĄ W TYM SERWISIE!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Żenujące podejście do klienta

Drogi Jacku - bardzo prosimy Cię o podanie w jakim warsztacie przekładka opon na alufelgach kosztuje 40 zł? JA najtańszy warsztat znalazłem w Gdyni na Tatrzańskiej , gdzie przekładka opon ze zwykłych felg kosztuje 55 zł. O cenie 40 zł nawet na Mazurach nie słyszałem. Cóż ...z Twojej wypowiedzi wynika, że nie uwzględniłeś naprawy dziurawej opony o której piszesz. Wynika z tego, że naprawa dziurawej opony kosztowała 29 zł. Nikt więc Cie chyba nie oszukał. Mieli CI zostawić dziurę w oponie???? To byś nawpisywał dopiero tutaj paszkwili.... Wiesz....czytając twoja skargę można przypuszczać że Ty też jesteś nie w porządku bo powinieneś pytając o cenę powiedzieć że jedna oponę masz dziurawą. wtedy by się wszystko zgadzało w podaniu ceny i wycenie. Ja w INTER-AUTO wymieniam opony w busie w ciągu 15 minut. Może miałes po zapiekane śruby? a może byłes czwarty w kolejce czego nie zauważyłeś? Wypowiedź jest z początku kwietnia tego roku - dokładnie jak wyjrzało pierwsze słońce. Ech - coś mi się wydaje że byla kolejka do wymiany opon i podkolorowałeś trochę te całą historię dla dodania dramaturgii sprawie. Pozdrawiam serdecznie Tom
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Żenujące podejście do klienta

To, zatrudnili cie w tym serwisie abyś odpowiadał na negatywne opinie - żenada. Busa masz po 400 tys jak napisałeś w innej odpowiedzi i chodzi jak w zegarku. Zmien lekarza bo ten cie oszukuje.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1