Zmęczony nabywca. - opinia

Temat dostępny też na forum: Inpro
Jestem już zmęczona czekaniem na mieszkanie i dopraszaniem się o informacje. Deweloper zgodził się na wstępne oględziny ewentualnych poprawek w mieszkaniu. Jednak często brak czystości w mieszkaniu, nie pozwala na jego dokładne sprawdzenie. Jest to strata naszego czasu i pieniędzy na wynajętych fachowców w tym celu. Na osiedlu zalega woda, tylko czekać na zniszczenia w halach garażowych. Deweloper też zapomniał w swoim projekcie o bezpiecznych drogach dla rodziców z dziećmi w wózkach. Jestem coraz bardziej rozczarowana inwestycją, nie wspominając o pogłębiających się problemach finansowych związanych z dużym opóźnieniem :-(
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani,

na czas odbiorów mieszkań wszystkie lokale na osiedlu Azymut będą odpowiednio przygotowane.
Zalegająca woda jest wodą opadową i gromadzi się na powierzchni terenu, nie ma to wpływu na szczelność izolacji garażu. Dodatkowe odwodnienia zostaną wykonane do 28.02.2020 r.
Na osiedlu nie występują przeszkody w dostępie budynków przez osoby z dziećmi w wózkach. Dostęp do wszystkich budynków zapewniony jest zgodnie z projektem poprzez drogę wewnętrzną i chodniki , a następnie windami na każdą kondygnację.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Szanowni Państwo,

informujemy, iż w dniu 18 lutego 2020 r. INPRO otrzymało ostateczną decyzję dotyczącą pozwolenia na użytkowanie osiedla Azymut. Tym samym wszyscy mieszkańcy mają możliwość odebrania kluczy do swoich mieszkań. Rozumiemy, że opóźnienie w przekazywaniu lokali wiązało się z utrudnieniami oraz często z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów przez naszych Klientów. W związku z tym zaproponowaliśmy zmianę treści zawartych umów deweloperskich, a nasi klienci mogą występować o zwrot faktycznie poniesionych dodatkowych kosztów zwianych z takim opóźnieniem. Oprócz tego wszystkim właścicielom mieszkań w inwestycji wypłacimy kary umowne wskazane w umowie deweloperskiej. Zobowiązaliśmy się także do pokrycia wydatków związanych z koniecznością podpisania ewentualnych aneksów do zawartych umów kredytowych z bankami oraz zwrotu opłat za energię elektryczną w nabywanych lokalach w inwestycji Azymut od momentu założenia licznika do dnia odbioru mieszkania. Rozliczenie kosztów nastąpi na podstawie przedłożonych Spółce dokumentów. Szczegółowe informacje na ten temat przekazaliśmy w stosownym liście wysłanym do Naszych Klientów.

Z poważaniem

Zespół inpro s.a.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0