ani dzień dobry, ani słucham tylko coo, nooo, i proszę szybcjej odkładać słuchawkę a nie że klijent słyszy opinię że jakaś głupia d... znowu chce jeść.. trochę ogłady a może ktoś zadzwoni jeszcze raz. ale chyba nie do was.
20
Odpowiedź obiektu:
~anonim
(14 lat temu)
Witam,
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, osoba która Panią obsługiwała nie pracuje już w naszym lokalu. A specjalnie dla Pani tak jak już pisaliśmy w prywatnej wiadomości, przygotowaliśmy zniżkę 50%, serdecznie zapraszamy aby ponownie przekonać Panią do naszych usług
01
Re: Odpowiedź obiektu:
~Mirass
(14 lat temu)
Ciekawe czy dla wszystkich tak potraktowanych klientów przygotowujecie zniżki, bo myślę, że trochę by się nas uzbierało... :/ Czasem warto jest jednak przeprowadzić rozmowę przed zatrudnieniem. Właśnie przez tą babkę wraz ze znajomymi raczej omijamy Królewską... I widzę, że sytuacja nie tylko nas dotyczyła... :/ A szkoda, bo pizza była spoko...