a ja nie polecam

I dziwię się, że nagle pojawiły się same dobre opinie. Sprzedawcy sami dokładnie nie wiedzą co sprzedają, po zamówieniu do sklepu nie ma już możliwości zwrotu - to już lepiej zamawiać w sklepie internetowym tam ma się 14 dni na zwrot jeśli coś nie pasuje. Zamówienie przyszło też z dużym opóźnieniem co oznacza katastrofę jak ma się dokładnie wyznaczoną datę rozpoczęcia remontu.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: a ja nie polecam

Witam Pania. Obsługa Firmy Joris doskonale, wie co sprzedaje . czasami Termin realizacji jest przekazywany przez producenta kiedy my jesteśmy sami informowani. Producent zmienia termin lecz niestety - czasami nie informując nas o tym, więc pozostajemy z tak zwaną ręką w nocniku....

Odnośnie zwrotu to, żaden sklep nawet internetowy nie musi przyjąć od klienta zwrotu , towaru na zamówienie nie podlega zwrotowi ani zamianie. Sprzedający nie jest zobowiązany do takiego zwrotu.

Przykro nam bardzo, gdyż bardzo się staramy, aby wykończyć i zrealizować całość na czas, lecz niestety czasami pewnych rzeczy klient nie potrafi zrozumieć. co podejrzewam jest w Pani Przypadku.....

Z wyrazami szacunku przykro mi bardzo
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 4