a ja po samym telefonie...
się zawiodłem. Skuszony dobrymi opiniami postanowiłem zostawić im autko na dużą obsługę... dzwonię i nikt nie odbiera, mówię sobie OK zadzwonię później, pewnie są zajęci. Tym czasem po kilku godzinach telefon dzwoni do mnie "dzień dobry, ktoś z tego numeru próbował się ze mną skontaktować" Kurcze pomyślałem,świetny gość- dba o klienta a więc zaczynam swoja formułkę " chciałem zostawić Panu auto na wymianę ble ble ble i tak przez kilka minut na końcu dodaję "mazda" i tu SZOK! odpowiedź którą usłyszałem brzmiała " a po co Pan do mnie dzwoni?" pomyślałem sobie że facet mnie nie słyszał więc powtarzam całą wcześniej powiedzianą formułkę i znów słyszę to samo "ale po co pan do mnie dzwoni? my zajmujemy się tylko renault" yyyy zgłupiałem, w sumie mogłem zapytać o pogodę a nie o auto. Wiedziałem że są specjalistami we "francuzach" ale w takim razie na stronie www nie umieszcza się informacji że "... biegle opanowałem naprawy samochodów marek japońskich, niemieckich i francuskich" Przykre że cwaniactwo od Zdu...a wychodzi :( jak dla mnie negatyw mimo że mój kuzyn serwisuje u Was swoje renault z zadowoleniem! Pozdrawiam mimo sytuacji, może ta opinie otworzy Wam oczy na takie mikro sytuacje

