amatorszczyzna
Jestem w tej sieci od niepamiętnych czasów, najpierw była własnością firmy Netten, potem krótko innej, której nazwy nie pamiętam, potem znowu Netten, potem Homenet, obecnie Stream.
Poprzedni właściciel, firma Homenet, miała bardzo fajną obsługę klienta - każda podsieć miała swojego "Opiekuna sieci", do którego znany był email i telefon i który zawsze wiedział, czy jest awaria albo modernizacja i ile może potrwać. Na stronie były informacje o modernizacjach, wszystkie dokumenty, mozna sobie było wydrukować faktury, sprawdzić stan płatności itd.
Stream podniósł ceny i popsuł sieć. Od kilku miesięcy są problemy z pingiem. Chwilami wynosi on ok. 15ms by potem wzrosnąć do 500-600ms i utrzymywac się taki pół dnia. Internet nie nadaje się zupełnie do gier sieciowych czy słuchania radia, oglądania wideo, np. na YouTube itd.
Niestety kontakt ze Stream to mrzonka. Na emaile nie odpowiają. Na infolinię dodzwonić się nie można. Na stronie nie ma nawet regulaminu usługi. Faktury nie są przynoszone przez pocztę, tylko wkładane do skrzynki - nawet nie da się udowodnić, że przychodzą z opóźnieniem. Ja już swoje wypowiedzenie napisałem. Będą kolejni.
Poprzedni właściciel, firma Homenet, miała bardzo fajną obsługę klienta - każda podsieć miała swojego "Opiekuna sieci", do którego znany był email i telefon i który zawsze wiedział, czy jest awaria albo modernizacja i ile może potrwać. Na stronie były informacje o modernizacjach, wszystkie dokumenty, mozna sobie było wydrukować faktury, sprawdzić stan płatności itd.
Stream podniósł ceny i popsuł sieć. Od kilku miesięcy są problemy z pingiem. Chwilami wynosi on ok. 15ms by potem wzrosnąć do 500-600ms i utrzymywac się taki pół dnia. Internet nie nadaje się zupełnie do gier sieciowych czy słuchania radia, oglądania wideo, np. na YouTube itd.
Niestety kontakt ze Stream to mrzonka. Na emaile nie odpowiają. Na infolinię dodzwonić się nie można. Na stronie nie ma nawet regulaminu usługi. Faktury nie są przynoszone przez pocztę, tylko wkładane do skrzynki - nawet nie da się udowodnić, że przychodzą z opóźnieniem. Ja już swoje wypowiedzenie napisałem. Będą kolejni.