awaria ..i co dalej

Muszę przyznać, że próbując dodzwonic się na infolinię nie byłam przekonana, że uda ni się cokolwiek załatwić. Pani z infolini na wieść o awarii połączyła mnie z działem technicznym i tu..niespodzianka: miła i kompetentna obsługa, pełen profesjonalizm w podejściu do problemu i klienta, umówienie technika za free - bo awaria była z winy kablówki. Podsumowując- pomoc i podejście do klienta na najwyższym poziomie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: awaria ..i co dalej

witam.
a w jaki sposób panią połączyli z pracownikiem tego działu. ja od dwóch tygodniu dzwonię na infolinię i twierdzą że nie mają możliwości połączenia z działem technicznym.....
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: awaria ..i co dalej

Witam serdecznie,
Pani na infolinii, gdy tylko usłyszała w czym jest problem, sama szybko połączyła mnie z działem technicznym. Chwilę musiałam zaczekać to fakt, ale opłaciło się. :) coś dziwnego Pani wmawiają- może trafił się ktoś nowy..Proszę może zacząc od opisanaia problemu.
Powodzenia :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: awaria ..i co dalej

heh
"Podsumowując- pomoc i podejście do klienta na najwyższym poziomie."
a ocena tylko 4 ... jednak było coś nie tak,

UPC w ostatnich dniach to jedna wielka FARSA
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1