beznadzieja
beznadzieja
Od kiedy Jarstad przejął Attu, beznadzieja. Miedzy tym co powinni
dostarczać a rzeczywiście dostarczają ogromne różnice. Internet wolny,
albo bardzo wolny. Obsługa fatalna... do tego koszt swoich awarii
przerzucają na klienta. Ostatnio wmawiali mi że źle podłączyłam
kabelek, więc muszę zapłacić za wezwanie technika. na odbiór wezwania
czeka się od kilkunastu do pół godziny...słuchanie ich muzyczki
doprowadza mnie już do rozstroju . Od zgłoszenia awarii do kontaktu z
technikiem mija doba... a często jak się nie zadzwoni kolejny raz to
technikowi umyka nasze zgłoszenie. Ostatnio nie miałam internetu 3 dni...
tyle trwały wszystkie zgłoszenia, następnym razem po kosmicznej
awanturze trwało to kilka godzin, ale po co tracić nerwy. Internet
potrzebny jest mi do pracy. Szukam innego dostawcy. Nie polecam.
Od kiedy Jarstad przejął Attu, beznadzieja. Miedzy tym co powinni
dostarczać a rzeczywiście dostarczają ogromne różnice. Internet wolny,
albo bardzo wolny. Obsługa fatalna... do tego koszt swoich awarii
przerzucają na klienta. Ostatnio wmawiali mi że źle podłączyłam
kabelek, więc muszę zapłacić za wezwanie technika. na odbiór wezwania
czeka się od kilkunastu do pół godziny...słuchanie ich muzyczki
doprowadza mnie już do rozstroju . Od zgłoszenia awarii do kontaktu z
technikiem mija doba... a często jak się nie zadzwoni kolejny raz to
technikowi umyka nasze zgłoszenie. Ostatnio nie miałam internetu 3 dni...
tyle trwały wszystkie zgłoszenia, następnym razem po kosmicznej
awanturze trwało to kilka godzin, ale po co tracić nerwy. Internet
potrzebny jest mi do pracy. Szukam innego dostawcy. Nie polecam.