bialy nalot na ustach i w buzi niemowlaka

Temat dostępny też na forum: Rodzina i dziecko bez ogłoszeń
witam kilka dni temu zauwazylam u mojej miesiecznej corki bialy nalot poczatkowo myslalam ze to pozostalosci mleka ale jak probowalam to wytrzec z ust to nie schodzi czy dzieci ktorejs z was tez mialy cos takiego? co to moze byc i co z tym zrobic?

dzieki za rady
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: bialy nalot na ustach i w buzi niemowlaka

obstawiam pleśniawki

to moga byc plesniawki u nas najlepiej sprawdzilo sie mocz synka zeszlo po 2dniach
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

no afty plesniawki tez obstawiam:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

a od czego te plesniawki sie robia? bo jestem zielona mama :P a z tym moczem to jak? w prawdzie mala nosi pampersy wiec ciezko bedzie
a jakies inne sposoby w razie czego?

podluz malej pieluszke tetrowa musi na nia troche nasiusiac i wtedy bierzesz i przecierasz w buzce na jezyku kilka razy dziennie bynajmniej mi tak lekarz zalecil
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Mocz fuj .. osobiście bym tego nie zrobiła chyba, że w ostatecznosci. Podawalam dziecku aftin troszkę na gaze i smarowalam jezyk i podniebienie.

Mocz dziecka to stary sprawdzony sposób bardzo skuteczny zresztą na pleśniawki.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

lin no wlasnie w ostatecznosci nam aphin nie pomogl wiec tylko mocz zostal i pomogl szybko

Na pleśniawki u nas sprawdzał się aphtin (koszt coś koło 2 zł). O moczu też słyszałam, ale jakoś nie odważyłam się dzieciom zafundować takiej "przyjemności" :P

Mi tez chodziło o aphtin ;-)
Mocz no jak by wyjścia nie było to bym zastosowała ale jak to przeczytałam to abstrakcja ;)

hmmm, MOCZ...

Wielką siłą leczniczą moczu jest mocznik o działaniu przeciwbakteryjnym i przeciwnowotworowym. Substancje toksyczne, znajdujące się w niewielkich ilościach w moczu, mają podobno działanie zbliżone do leków homeopatycznych.