bole podczas biegania

Kto odczuwa? Od jakiegoś czasu mam spore bóle piszczeli.
Poza tym często łapie mnie kolka :(
DOdam,że biegam od niedawna bo od 3 miesięcy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Biegaj dalej, bóle miną. Mięsień piszczelowy możesz rozmasować. Spróbuj nie jeść przed biegiem przez jakieś 2-3 godziny.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mozna sie dolaczyc do biegania z tobą; -)?
A co do bolowvto rozviagaj sie dobrze przed i po biegsniu s po bieganiu w domu dla rozluźnienie goraca kapiel;')
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Może udaj się do fizjoterapeuty niech oceni co to za dolegliwośc, lub porób badania np -usg itd.
https://www.trojmiasto.pl/Rehabilitant-Michalowicz-Pawel-o75384.html
Kiedyś mi pomogła terapia masażami z bolacą nogą
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kolka od jedzenia przed biegiem najlepiej nie jeść z trzy godziny przed i przed bieganiem mały trening rozciąganie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ważne aby się nie forsować, zwłaszcza, jeśli biegasz po dłuższym czasie bezczynności. Ja zaczęłam biegać po kilku latach sportowego zastoju. Po miesiącu robiłam dystans 7 km, co okazało się dla mnie za dużo, bo rozbolało mnie ścięgno Achillesa. Bieganie to jeden z bardziej kolizyjnych sportów i warto mieć w zanadrzu jakiegoś dobrego fizjo.
I oczywiście rozciąganie przed i po treningu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Bywa. Jesli chodzi o ból piszczeli to najczęścije występuje jeśli nieodpowiednio rozkłada sie ciężar na nogi . I o wiele cześciej wystepuje u osób początkujących. Może masz nieodpowiednie obuwie?
Jesli chodzi o kolkę to pewnie się przejadłeś przed wysilkiem fizycznym ;) Powodów jednak moze byc bardzo dużo , tak wiec jesli kolka męczy Cię często to jednak warto byłoby porozmawiać sobie z lekarzem:
https://szczecinek.com/artykul/bole-doskwierajace/388883
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
W takim razie wszystko przed Tobą. Wszystko da się wytrenować lub wyleczyć z fizjoterapeutą. Na początku nie można się też forsować, bo ból stawów murowany. Ja zaczęłam biegać po trzydziestce i po jakimś miesiącu wyszły kolana i staw biodrowy. Łykałam na to Flexus https://www.apteka-melissa.pl/produkt/flexus-30-kaps,3080.html ,w pewnym wieku już trzeba się trochę wspomóc ;) Ważne, aby preparat miał kolagen i kwas hialuronowy. Dlatego na początek biegania zawsze odradzam forsowanie się. A kolka przejdzie kiedyś. Przed treningiem staraj się nic nie jeść. Pij też umiarkowanie. No i rozciąganie przed i po treningu jest bardzo ważne dla mięśni. Bez tego zawsze będą boleć.
A jaki dystans robisz po 3 miesiącach? Bo ja po 2 miesiącach robiłam 7 kilometrów, po kilkuletniej bezczynności, za co właśnie mi się oberwało.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nie tylko na bule, ale również na różnego rodzaju obolałości mięśniowe najlepszy jest masaż. W mojej opinii tyczy się to każdego rodzaju masażu - nie tylko sportowego. Ja dzięki zabiegom w Day Spa Vita'O w gdyńskim gabinecie wróciłam do pełnej sprawności po kontuzji pleców. Co jakiś czas zapisuje się tam na zabieg, bo bardzo mi to pomaga. :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zrób sobie przerwę. A potem jak wrócisz do trenowania, to zadbaj o dobrą, energiczną rozgrzewkę i rozciąganie po biegu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mnie też przez jakiś czas coś takiego spotykało. Pamiętam, że najskuteczniejszy okazał się ten preparat https://www.wapteka.pl/flexus-na-stawy-30-kapsulek-355,p i bardzo szybko wróciłam do treningów. Udało mi się kupić go w dobrej cenie i chociaż problem już nie wrócił to staram się zawsze mieć go przy sobie. :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dobre rozciąganie przed i po a nie tam faszerować się chemią
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Sam miałem ten problem. Mianowicie chodziło tutaj o moje kolano.Uległem kilka lat temu kontuzji.Niby dzięki ćwiczeniom mogłem wrócić do biegania, nie było to jednak takie proste. Co jakiś czas kontuzja się odnawiała oraz trudno było robić dłuższe odcinki w bieganiu, o maratonie nawet nie myślałem....
Pomogła opaska na kolano
https://www.os1st.pl/produkty/ks7-staw-kolanowy
Którą oczywiście skonsultowałem wcześniej z lekarzem. Opaska taka stabilizuje, zmniejsza ból. I mi osobiscie bardzo pomogła.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

No niestety kontuzje to normalna rzecz, mnie bardzo często bolą kolana po ćwiczeniach na siłowni :/ Kontuzji można złapać wiele, dlatego najlepiej zawsze mieć pod ręką jakiś krem czy spray na tego typu urazy. Ja zawsze mam kilka produktów z https://drmax.pl/kategorie/sport/kontuzje-sportowe , jest tam spory wybór, więc na pewno wybierzesz jakiś preparat dla siebie :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0