brak zrozumienia i kompetencji

Brak umiejętności znalezienia usterki, skasowali 60 ziko , trzymali telefon ponad 2 tygodnie i jest w takim samym stanie , zdecydowanie nie polecam, a ekspedient na stoisku to chyba z łapanki pod kościołem jest bo nie potrafił nawet wyciągnąć karty sim z telefonu ... żałosne ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: brak zrozumienia i kompetencji

A o jaki telefon Panu chodzi ?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: brak zrozumienia i kompetencji

hmmm nie wiemy w jakim telefonie nie mogliśmy znaleźć usterki i trzymaliśmy go 2 tygodnie. Szkoda tylko że ktoś pisze negatywne opinie o nas bez próby wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pracownika niestety nie udało nam się znaleźć z łapanki pod kościołem dla tego przeprowadziliśmy rozmowę kwalifikacyjną i wybraliśmy najlepszego w tradycyjny sposób ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0