~*~
visioner
Wiadomo, że na razie jeszcze nie znamy "całej prawdy", dlatego każdy ma odmienne spojrzenie na świat i to dobrze. W ten sposób możemy uczyć się od siebie nawzajem. Tak, moje spojrzenie jest dla mnie uniwersalnym planem, bo w każdej sytuacji w jakiej się znajduję zawsze wiem, że sama się w nią wpakowałam i nie winię nikogo za cokolwiek, co mi się przydarza. Lepiej koncentrować energię na rozwiązywaniu problemu, niż na szukaniu winnych :))
Za pozdrowienia ślicznie dziękuję i oczywiście odwzajemniam :)
Aha! Powodzenia w elokwentnej karierze ;>>
Ifka
Hmmmm.... skąd pomysł, że jestem studentką?? Czyżby coś było w archiwum hp? ;)
No, owszem, się zgadza - ostatni roczek :) (: Mam podobnie, jak Ty - studia dzienne i sama się muszę u3mywać, nie jest to proste, ale nie niemożliwe. Prawda? :) Moje czasy studenckie nie są swawolne, jak to sugerujesz - uwierz mi Ifciu - szybko musiałam wydorośleć... Tak, życie to wielki nauczyciel.
Dzięki za wyjaśnienie roli pesymizmu. Szanuję Twoje zdanie i jednocześnie mam swoje :) Wolę barwniej pa3eć na świat niż w odcieniach szarości... A kiedy coś nie idzie po mojej świadomej myśli, nie rozczarowuje mnie to - wiem, że ostatecznie i tak wszystko będzie jak najlepszą lekcją dla mnie i wszystkich osób zaangażowanych w daną sytuację/okoliczność. I jednocześnie zdaję sobie sprawę, że moje "chcenie" niekoniecznie jest tym, co jest najlepsze dla wszystkich.
Życzę wielu wygranych na polu walki :)
Wer
Moja trajektoria dawno już się z dojrzałością przecięła. Masz troszkę niezupdateowane dane ;) Moje JESTEM nie zmieni się, dziś już wiem, że zawsze BĘDĘ :) Dziś już wiem...