były uczeń KSP - opinia

Jestem byłym uczniem KSP i mogę szczerze powiedzieć, że ta szkoła to totalne dno. Budynek jest zdecydowanie za mały na tyle klas - nie ma klas tematycznych, dzieci uczą się chemii, fizyki i innych przedmiotów w tej samej klasie bez wyposażenia. Nauka chemii jest po prostu śmieszna. Jedynie biologia jest dobrze nauczana. Jednak najwięcej problemów sprawiła matematyka, nauczycielka nie umie tłumaczyć. Nie ma żadnych zajęć dodatkowych. Mundurki wzbudzają ogromne niezadowolenie wśród uczniów - nie dajcie sobie wmówić, że wprowadzają one równość. A najśmieszniejsza to jest liczba katolików w tej "katolickiej szkole". W mojej klasie (22 osoby) tylko 2 były wierzące. Problemem był również basen, nie ma możliwości rezygnacji z niego. W przebieralniach chłopacy mogli się przebierać w oddzielnych przebieralniach. Niestety jednak dziewczyny muszą to robić w jednej szatni, wszystkie razem. Doprowadziło to do tego, że wiele z nich szło do łazienek się przebrać w potrzebnej dla każdego prywatności. Szkoły nie polecam :D
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: były uczeń KSP - opinia

Co za bzdury wypisujesz, jak nie ma zajęć dodatkowych, jest ich dosyć sporo.
Mój syn chodzi tam już parę lat i jest zadowolony.
Może podpadłeś z czymś i tak piszesz specjalnie .
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: były uczeń KSP - opinia

Ma Pani prawo do wyrażania swoich opinii (chodź dobrze by było umieć przy tym nikogo nie obrażać). Kiedy ja chodziłem do tej szkoły nie było zajęć dodatkowych, nie wiem jak jest teraz i nie interesuje mnie to. Wyraziłem swoją opinię (byłego absolwenta), Pani wyraża swoją opinie (rodzica, nigdy nie chodziła Pani do tej szkoły, jedynie Pani dziecko, a jaka jest jego prawdziwa opinia tego może Pani nie wiedzieć). Szkołę skończyłem ze statuetką najlepszego absolwenta swojego rocznika. Nawiasem mówiąc asumpcje na czyjś temat nie sugerują emocjonalnej dojrzałości.