ciągłe przerwy w nadawaniu

nie ma dnia zeby nie było jakiejś awarii albo brak sygnału albo program zakodowany, nie można się dodzwonić, dziadostwo
absolutnie nie polecam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: ciągłe przerwy w nadawaniu

Witam

proszę o podanie danych w celu kontaktu i zdiagnozowaniu problemu. Opisane sytuacje nie powinny mieć miejsca i powinny być rozwiązane priorytetowo.

Dział techniczny stale monitoruje zgłoszenia klientów i rozwiązuje powstałe problemy.

BOK firmy Jarsat odbiera telefony w godzinach 9-17 a poza godzinami pracy jest automat zgłoszeniowy i wszystkie zgłoszenia są monitorowane i kontrolowane.

W przypadku problemów z kontaktem proszę o przesłanie danych na adres zglosproblem@jarsat.pl w celu weryfikacji przez dział Kontroli.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0