czystość pozostawia wiele do życzenia

Dotąd byłam częstym gościem restauracji w Gdyni. Zazwyczaj odwiedzałam LaVita w porze lunchowej, ale nie tylko. Jakość potraw i obsługę oceniałam zazwyczaj dobrze. Ceny nie są niskie ale przystępne.

Ale ostatnio trzykrotnie podano mi oraz osobie mi towarzyszącej, wodę do herbaty w dzbankach z osadem herbacianym nie tylko w środku dzbanka, ale również i dzbanek na zewnątrz miał niedomyte brązowe zacieki. Do tego dołączone były filiżanki niedomyte i \"przyozdobione\" równie starym nalotem i zaciekami po herbacie poprzednich klientów.

Dwukrotnie zwracałam na to uwagę kelnerom, którzy obiecywali zwrócić
uwagę w kuchni. Dziś uwagi kelnerowi nie zwróciłam, bo i po co skoro nie przynosi to najmniejszej zmiany.

Spożywanie czegokolwiek z naczyń tak brudnych jest po prostu obrzydliwe i jedyne co przychodzi do głowy, to jaki jest poziom czystości na zapleczu restauracji, skoro obsługa przestaje zwracać uwagę na to co podaje klientom. Mnie to odrzuca.

...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: czystość pozostawia wiele do życzenia

Co do czystości tych filiżanek to nie kuchnia myje ale właśnie barmani porozmawialabym raczej z szefem mi sie też to zdarzyło ale rozmowa poskutkowala
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0