od 4 lat bo nie mam innego WYBORU
Od tygodnia zgłaszałam do BOK Vectra awarię i echo!!!
4 lub 5 zgłoszeń w ciągu tygodnia poszlo w powietrze i zostało kompletnie zlekcewarzone! A tak to wyglądało.
Po silnych wiatrach złamaną dużą gałąz usunał mąż z drogi a następnie zgłosiliśmy awarie do BOK na infolinię.
I tak trwa to już tydzień! Raz przyjechal technik popatrzył, poszedł i na tym się skończyło. Kable i urządzenie leżą od tygodnia na ulicy po którym jezdza caly tydzien samochody w wyniku czego kabel został zerwany. To spowodowało iż od kilku dni nie posiadamy Internetu. Sposób traktowania klienta przez firmę Vectra jest tragiczny! Ile można zgłaszać razy awarie???!!!! Chce przesłać zdjęcia ale nie ma możliwości. Jak szanuje się material, klienta i pieniadze firmy które są również naszymi pieniedzmi gdyż bez nich i klientów kupujących ich usługi firma nie miałaby racji bytu. Marnotrastwo pieniedzy i brak reakcji oraz informacji dla klienta zwrotnej mimo kilkukrotnego zgłaszania na CITO jest oburzajacy a stosunek do klienta pogardliwy na co sie nie zgadzamy!!!! Więc zastanów się dokonując wyboru bo może Masz inny ja niestety tego nie miałam i muszę się męczyć!!! Jednakże cierpliwość moja sięgneła ZENITU!
4 lub 5 zgłoszeń w ciągu tygodnia poszlo w powietrze i zostało kompletnie zlekcewarzone! A tak to wyglądało.
Po silnych wiatrach złamaną dużą gałąz usunał mąż z drogi a następnie zgłosiliśmy awarie do BOK na infolinię.
I tak trwa to już tydzień! Raz przyjechal technik popatrzył, poszedł i na tym się skończyło. Kable i urządzenie leżą od tygodnia na ulicy po którym jezdza caly tydzien samochody w wyniku czego kabel został zerwany. To spowodowało iż od kilku dni nie posiadamy Internetu. Sposób traktowania klienta przez firmę Vectra jest tragiczny! Ile można zgłaszać razy awarie???!!!! Chce przesłać zdjęcia ale nie ma możliwości. Jak szanuje się material, klienta i pieniadze firmy które są również naszymi pieniedzmi gdyż bez nich i klientów kupujących ich usługi firma nie miałaby racji bytu. Marnotrastwo pieniedzy i brak reakcji oraz informacji dla klienta zwrotnej mimo kilkukrotnego zgłaszania na CITO jest oburzajacy a stosunek do klienta pogardliwy na co sie nie zgadzamy!!!! Więc zastanów się dokonując wyboru bo może Masz inny ja niestety tego nie miałam i muszę się męczyć!!! Jednakże cierpliwość moja sięgneła ZENITU!