dostanie się na pg

Od pewnego czasu zastanawiałem się nad podjęciem nauki na pg wydział elektrotechnika ( jestem uczniem LO klasa o profilu mat-geo)
Nie mam problemów z matmą, ale fizyka...
w 3 klasie już fizyki nas nie uczą, chociaż w dwóch poprzednich sobie nieźle radziłem.
Czy wystarczy opanowanie poziomu podstawowego fizyki aby poradzić sobie na tych studiach ??
I Czy dostane się gdy dobrze napiszę mat rozszrz. + 3 podstawowe przedmioty ??
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: dostanie się na pg

Nie zdawałem matematyki, fizyka na poziomie podstawowym. A byłem w technikum. Jestem na automatyce ale to podobne kierunki na poczatku. Wiadomo na początku jest odsiew, ale po 8 egzaminach poprawkowych z fizyki, kilku z matmy, z calym sumieniem moge powiedzieć, że aby wylecieć z pg trzeba mieć talent! Teraz 3 rok leci i naprawde jest ekstra, po takim liceum jak piszesz na poczatku bedziesz miał problem pewnie z elektrotechnika itp. Ale na matmie odpoczniesz przez 2 miesiace, potem pochodne, całki itp.

Dodałeś mi otuchy, Dzięki :D

sam jestem na 4 semie z elektrotechniki
Matma- jak mowisz ze nie masz problemow to mozesz latwo wysoka ocene nabic, zwlaszcza u Krystyny N
Fiza-tutaj bedziesz musial porobic tylko jakies przyklady jakie robia na cwiczeniach i tyle, praktycznie te same powtarzaja sie na egzaminach
wiec wiedza z podstawy fizyki jest absolutnie wystarczajaca, ot zwykle podstaw do wzoru
Jezeli chodzi o dostanie sie to raczej nie bedzie problemu, od kilku lat jest raczej problem z niekompletem studentow na elektrotechnice, dostaja sie ludzie ktorzy nie pisali matmy ani fizy, ja mialem "tylko" 50% z rozszerzonej fizy i od razu znalazlem sie w polowie listy przyjetych za 1 razem
Na marginesie piszac to akurat na wydziale EiA faktycznei ciezko jest wyleciec, albo daja miliard terminow, albo przepuszczaja ludzi z kilkoma niezaliczonymi przedmiotami, inaczej wydzial swiecilby troche pustkami, wiec jezeli ostro nie zapijesz/zaimprezujesz to dasz rade