drzwi wewnętrzne

Drzwi niekompletne. Zostały żle zamocowane i zamontowane - żle zamykają się. Podczas montażu znaczne uszkodzenia podłogi w mieszkaniu i na klatce - niefachowość demontażu. Inne ekipy innych firm tak nie wykonywały usług. Składam reklamację. Spisane usterki na fakturze i przekazane monterom. Ciekawe w jakim terminie zostaną wady naprawione.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Sprawa reklamacyjna została załatwiona. Zamontowano brakujący wizjer i dokonano regulacji drzwi. Zdemontowane kafelki były ułożone na progu więc przy demontażu nie sposób było ich nie uszkodzić. Sprawa ostatecznie załatwiona pozytywnie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Odpowiedź obiektu

Sprawa załatwiona. Ale nawet nie było słowa przepraszam ze strony firmy. Kafelki i fugę musiałem załatwiać samodzielnie. Położone kafelki we własnym zakresie. Fugę - położyli pracownicy firmy - jak ich oto poprosiłem - aby w końcu choć trochę naprawili szkody.
Całe dwa tygodnie nerwówki - a można było to wykonać bez pośpiechu - szczególnie ten demontaż progu. Widziałem jak łomami od strony płytek - aż popękały.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: drzwi wewnętrzne

Firma nadal się nie odzywa. Braki w montażu drzwi - brak wizjera i kotwy. Sprawę skierowałem do prasy lokalnej, przedstawiciela Gerdy oraz do TVN
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0