zgadzam sie z jednym z poprzednim postow – Limes to ...... oprocz tego notorycznie lamia prawa klienta:
-zmieniaja zasady nikogo o tym nie informujac (nagle przestali przysylac rachunki bez zadnego wyjasnienia, jak od tej pory nalezy dokonywac platnosci)
- ignoruja prosby o zawieszenie internetu na czas zagranicznych wyjazdow (udaja, ze nie otrzymali takowej prosby i oczywiscie naliczaja abonament w tym czasie),
- samowolnie zawieszaja internet wczesniej, niz bylo to zawarte w prosbie o zawieszenie, pozbawiajac klienta dostepu do netu w krytycznych momentach.

siec nie jest bezawaryjna, a biuro obslugi klienta w weekendy nie dziala. teoretycznie mozna zostawic wiadomosc, niestety nikt na nia nie opdowiada.

zrywam z nimi umowe, bo mam dosc wyludzania przez nich pieniedzy i wiecznego uzerania sie. mam dosc niemilych niespodzianek typu placenie bezpodstawnie naliczonego abonamentu w wysokosci 200 zl (naliczonego podczas nieobecnosci i NIEkorzystania z ich uslug) lub pozbawienia dostepu do internetu na tydzien przed planowanym terminem zawieszenia uslugi.
ta firma to zenada, szczerze odradzam korzystanie z ich uslug.