CS Południe, dzięki swojej dogodnej lokalizacji, na brak klientów nie może z pewnością narzekać. Do niedawna zaliczałam się do tego grona jako osoba rozpoczynająca swoją przygodę z fitness. Byłam zadowolona z ciekawie prowadzonych zajęć, bardzo przystępnych godzin i ogólnie "dobrego klimatu" tego miejsca.
A jednak... Po noworocznej podwyżce cen (znacznej) chwilę się zastanawiałam, czy dalej korzystać z usług CSP. Wątpliwości moje rozwiał fakt, iż przez 3 tygodnie z rzędu nie można się było do nich dodzwonić, żeby umówić się na zajęcia. Stosowany przez CSP system zapisów (dzwonimy do recepcji w piątek, żeby zapisać na na zajęcia w nadchodzącym tygodniu) jest, mówiąc delikatnie, niezbyt udanym rozwiązaniem. Jak to się dzieje, że "wisząc" na telefonie od 8 rano udało mi się połączyć z CSP dopiero o 15:30, gdy już "wszystkie miejsca są zarezerwowane"??? Coś tu zdecydowanie nie gra - zresztą kierownikowi już nie raz zwracano na ten fakt uwagę i nic się nie polepszyło. Szkoda.
Obecnie uczęszczam na zajęcia do innego klubu, gdzie (co mnie wcale nie dziwi) trafia coraz więcej osób rozczarowanych CS Południe. Jak widać, konkurencja nie śpi ;-)
Pozdrawiam i życzę polepszenia!