fatalna obsługa klienta
Korzystam z usług Energii od 5 lat i nie narzekałam do tej pory. W ostatnim czasie zaczęłam jednak zwracać uwagę na kwestię płatności, bo ciągle dostawałam wezwania do zapłaty. Założyłam konto na eBOKU i zaczęłam regularnie sprawdzać saldo. Okazało się, że pomimo opłaconych należności ponownie dostałam wezwanie na jakąś dziwną kwotę, nie wynikającą ani z faktury, ani nie pojawiającą się na koncie eBOK. Chodziło o drobną należność 40 czy 50 zł. Od lipca nikt w Enerdze nie potrafi odpowiedzieć o co chodzi i co to za należność, na eBOKU wysyłane przeze mnie wiadomości zostają usuwane i nie dostaję na nie odpowiedzi, a na pisma wysyłane pocztą odpisują po miesiącu! Pomimo braku odpowiedzi na zgłoszoną reklamację odłączyli mi na 2 doby dopływ energii i uznali, że zrobili to zasadnie!
Również zamierzam zgłosić tę sprawę do rzecznika, bo traktują klientów po prostu fatalnie.
Również zamierzam zgłosić tę sprawę do rzecznika, bo traktują klientów po prostu fatalnie.