ogromny błąd !
Otóż zakupiłam w sklepie obuwniczym sieciowym STEP BY STEP szpillki.
Było to przed Świętami (Nie jestem teraz w stanie podać dokładnej daty- paragon dołączyłam do reklamacji).
Buty założyłam pierwszy raz w pierwsze święto i miałam na nogach dosłownie 1,5 godziny. Nie chodziłam dużo, byłam tylko w kościele. W domu, gdy już je zdjęłam, zauważyłam, że mają całkowicie starte fleki (została tylko metalowa część fleka) i aż podciągniętą skórę, którą oblekany był obcas. Od razu po Świętach poszłam z butami do reklamacji, pani ekspedientka już na starcie poinformowała, że reklamacja nie dotyczy obcasów - że nie można ich reklamować. Oczywiście wyskoczyła też z formułką, że ona również kupuje buty w tym sklepie i nie narzeka.. Grzecznie poprosiłam, żeby jednak wypisała tą reklamację, ponieważ to nie normalne, że buty ścierają się po 1,5 godziny. Dziś otrzymałam smsa o treści : "Reklamacja bezzasadna".
Żałuję, że weszłam do tego sklepu. Bezczelność pracowników, słabe materiały.. ODRADZAM WSZYSTKIM !
Było to przed Świętami (Nie jestem teraz w stanie podać dokładnej daty- paragon dołączyłam do reklamacji).
Buty założyłam pierwszy raz w pierwsze święto i miałam na nogach dosłownie 1,5 godziny. Nie chodziłam dużo, byłam tylko w kościele. W domu, gdy już je zdjęłam, zauważyłam, że mają całkowicie starte fleki (została tylko metalowa część fleka) i aż podciągniętą skórę, którą oblekany był obcas. Od razu po Świętach poszłam z butami do reklamacji, pani ekspedientka już na starcie poinformowała, że reklamacja nie dotyczy obcasów - że nie można ich reklamować. Oczywiście wyskoczyła też z formułką, że ona również kupuje buty w tym sklepie i nie narzeka.. Grzecznie poprosiłam, żeby jednak wypisała tą reklamację, ponieważ to nie normalne, że buty ścierają się po 1,5 godziny. Dziś otrzymałam smsa o treści : "Reklamacja bezzasadna".
Żałuję, że weszłam do tego sklepu. Bezczelność pracowników, słabe materiały.. ODRADZAM WSZYSTKIM !