grupy MTBO

Heja,
Od niedawna zainteresowało mnie MTBO, poszukuje jakieść grupy w Trójmieście, aby się doczepić. Jestem początkująca w tej kwesti (nie licząc drobnych krótkich rajdów).

moc sedreczności, będę wdzięczna za info

Stokrota
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: grupy MTBO

www.harpagan.pl i wybierz klub.

Heja,
Dzięki za informację. A wiesz może jak wyglądają ich treningi, tj. czy każdy trenuje sam czy grupowo. Czy ktoś uczy orjętacji, czy raczej metodą prób i błędów każdy sam dochodzi do wprawy?

Będę wdzięczna za info
Pozdrawiam
Stokrota

Stokrota napisał(a):

> Heja,
> Dzięki za informację. A wiesz może jak wyglądają ich treningi,
> tj. czy każdy trenuje sam czy grupowo. Czy ktoś uczy orjętacji,
> czy raczej metodą prób i błędów każdy sam dochodzi do wprawy?
>
> Będę wdzięczna za info
> Pozdrawiam
> Stokrota

W tym sezonie mają być również wspólne treningi - polegające na nieoficjalnych zawodach, bo zawody to najlepsze miejsce na trening.
Pozdrower

Witam
Najbliższy wspólny trening odbędzie się we wtorek o 11.00. Zbiórka przy krzyżu na końcu ulicy Abrahama. Należy mieć rower i kask z obowiązkowego sprzętu. Więcej szczegółów proszę o kontakt na e-mail klub@harpagan.pl lub tel 0606-210-024. Serdecznie zapraszam
Karol Kalsztein

Szukam ekipy o regularnych treningach, chciałabym podciągnąć orjętację.
Sama jeżdzę około 22 godzin tygodniowo, latego też chciałabym regularne treningi.
Znacie może jakąś taką grupę?

pozdrawiam
Stokrota

Witam ponownie.
Za dużo grup MTBO w trójmieście nie ma, raptem jedna tak więc jak wyżej zapraszam zadzwoń albo napisz e-mail. Widzę że z kondycją nie powinno być problemu, orientacja jednak to inny stopień wtajemniczenia. Tak więc jak napisałem mogę nawet osobiście pomóc i pouczyć ale krok należy do Ciebie :)) zapraszam
Karol Kalsztein

Karol, co to za trening ? moze by tak mejlowo powiadamiac, albo na stronie pisac. ;]

Pzdr.

Inne tematy z forum

Bonus powitalny jak z nim grać, aby zarobić (8 odpowiedzi)