historia krótka - jak chcę się wszystko - to nie ma się nic

po wejściu zapytaliśmy o czas oczekiwania na posiłek - odp padła około 25 minut
zupa była -po 50 minut rachunek zapłaciliśmy po około 2,5h od wejścia !!!!!!

jak dowiedzieliśmyy się od obsługi w tym samym czasie były obsługiwane catering, impreza u góry, Goście z rezerwacji ....


i w taki sposób knajpa z bardzo ciekawym menu popełnia powolne samobójstwo
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Szanowni Państwo,

Bardzo mi przykro, że nie zostali Państwo obsłużeni zgodnie z naszymi standardami.
Przeanalizowałam wspomniany dzień i rzeczywiście 9 października był problem z obsługą.

Zapewniam, że międzyczasie odbyłam spotkanie z pracownikami, zorganizowaliśmy szkolenie i mam nadzieję, że sytuacja się więcej nie powtórzy.

Fakt organizacji imprez okolicznościowych oraz cateringów nigdy nie miał i nie ma wpływu na obsługę gości indywidualnych. Nawet jeśli jest to catering na 500 czy 1000 osób. Dysponujemy taką ilością obsługi i sprzętu, że nie stanowi to problemu.

Dodam, że we wspomnianym dniu nie mieliśmy żadnej imprezy w formie cateringu i kelner nie powinien w ten sposób tłumaczyć opóźnienia.

Mam nadzieję, że mimo pierwszego nienajlepszego wrażenia będziemy mieli okazję jeszcze Państwa gościć i mile zaskoczyć.

Serdecznie zapraszam
Monika Kuźma
Manager Restauracji

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0