internet się wyłącza

Jestem już klientką multimedii od 2 lat, problemów nie było do czasu... gdy podpisaliśmy nową umowę zgodnie z którą miał być dużo szybszy internet. Internet owszem szybki CZASEM jest ale niestety tylko CZASEM. Na początku internet dział tylko rano, do momentu wyłączenia komputera, przy ponownym włączeniu nie było szans na poprawne działanie internetu. Natomiast teraz co pół godziny internet sie wyłącza i tak kilkadziesiąt razy dziennie. Muszę odłączyć modem i włączyć ponownie, wtedy internet szuka, szuka i po jakimś czasie działa znowu ... pół godziny. Dzwoniłam do biura obsługi ale tam zależy na jakiego pana trafie bo każdy mówi co innego - generalnie moja wina. Nigdy więcej!!! Odradzam
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: internet się wyłącza

mam to samo , głównie w godzinach 18 20 skoki w braku sieci i telefonu. Poziom obslugi klienta to zależy na kogo się trafi ,generalnie dno technik który był powiedział mi ,,po c*** mnie pan wzywa jak wszysko działa " był o 10 rano , o 17 znów nie miałęm internetu dzwonie do obslugi klienta a tam slysze ,,usterka naprawniona" LOL brak słów
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0