jak najdalej od firmy VECTRA

Witam,

Firma Vectra naraziła mnie na ponoszenie podwójnych kosztów związanych z przenoszeniem Internetu od innego operatora. Na moją reklamacje na jakość obsługi dostałam odpowiedź , że to ja jestem odpowiedzialna za brak ich pieczątki na druku wypowiedzenia usług. TOTALNY BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA, IGNORANCJA OBSŁUGI mimo przedstawionych dowodów wskazujących jednoznacznie, że to przedstawiciel Vectry nie dopełnił swoich obowiązków. Taka firma nie powinna funkcjonować na rynku. Z całego serca odradzam i żałuję że byłam ich klientem.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: jak najdalej od firmy VECTRA

Abyśmy mogli sprawdzić opisaną sytuację i się do niej odnieść prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres mailowy gdanskpomoc@vectra.pl.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4