jak zostałem wrobiony

Kupiłem w PUH Zdunek Gdańsk Renault Megane 3. W miesiącu wrzesień 2019r stwierdziłem trudność zmiany biegu i głośniejszą pracę w jej wnętrzu. Serwis ,regulacja, czyszczenie, smarowanie wodzików zmiany biegów, koszt poniżej 125.00 zł. Miało być dobrze. W dniu odbioru przebieg samochodu 44120km Dnia 05.10 znalazłem się w okolicy m.Pisz. Głośne chrobotanie w skrzyni biegów, trudność włączenia 3 biegu. Po 30 min postoju zdecydowałem się na powrót do domu (odległość około 300km, sobota, wieczorne godziny). Kolejna niesprawność po około 320km. Serwis Zdunek,po teście jazdy, po czynnościach jak wyżej jazda testowa.Nadal źle, sugeruję sprawdzić olej bo prawdopodobnie będą opiłki. Sprawdzian wykazał małą ilość oleju czarnego. Zalano nowy olej do właściwego poziomu, test, nadal zgrzyty, hałas. Decyzja demontaż skrzyni biegów. Wymiana łożysk itp. montaż kosztował mnie około 4500zł. Zażądałem zwrotu gotówki, nie było podcieków, nie sprawdzono poziomu oleju przy pierwszej naprawie. Sprzedano mi samochód bez właściwej ilości oleju. Serwis zaproponował mi że zwróci połowę kosztów naprawy, nie wyraziłem zgody. Problem zgłosiłem do Renault Polska Warszawa.Jeśli mi nie pomogą będzie sąd.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Firma Renault Polska nie pomogła. Zamiast pomocy zaproponowała mi zakup opon zimowych w PUH Zdunek.Problem zgłosiłem do Rzecznika Praw Konsumenta w Starostwie Powiatowym. Czekam na odpowiedź. w zanadrzu mam gotowość skierowania problemu na drogę sądową.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0