jaki prezent - pasowanie na ucznia

będzie w naszej szkole w przyszłym tygodniu inne klasy dostają ołówki giganty
u nas rodzice też zdecydowali że kupujemy coś za ok 7-10zł na głowę

macie jakieś pomysły?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
moze jakiś medal przypinany na uroczystości ...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
to teraz sie nagradza za takie cos? no rany boskie ludzie! to nie jest obowiazek szkolnictwa? ze trzeba nagradzac , ze dziecko poszlo do podstawowki? nie rozumiem ideii nagradzania za wszystko... a pozniej rosna debile ktorzy sa zachwyceni bo zawiazali sobie but i oczekuja nagrody .
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 13
A kto powiedział że to nagradzanie za to że dziecko zaczyna szkołę? To nie chodzi o to, źle zrozumiałas. To jest pamiątka, drobiazg, przy świętowaniu tek ważnego dnia dla każdego pierwszaka
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Moze taki zestaw przyborow http://www.e-kukartka.pl/razem-taniej-zestaw-sheepworld-komplet-o³ówków-pióro-gumki-p-4301.html dzieci lubia miec "ladne" gumki do mazania itp. Ten zestaw jest fajny, bo "unisex" ;D ale na pewno znajdziesz cos podobnego w kazdym markecie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
a moze jakas zawieszka odblaskowa czy wlasnie taki olowek - niby glupie ale w temacie i wlasnie pamiatka - sa jeszcze takie ze mozna zrobic na nich jakis napis
ewentualnie dyplom w ksztalcie proporczyka ze zdjeciem :) moj brat mial cos takiego i do dzisiaj by wisialo gdyby nie zaginelo podczas przeprowadzki gdzies w srod szpargalow,

a co do nagradzania - to ma byc rzecz pamiatkowa, mysmy tez dostawali tarcze szkolna i cos tam do tego - chodzi o to ze dzieci czuja sie dumne i lubia takie pamiatki.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
my mieliśmy pasowanie w ub środę - dzieci dostały dyplomy i był poczestunek dla nich nie kupowaliśmy niczego indywidualnie dzieciom ale dostali 600 klocków Clics w pudle do swojej klasy - koszt 200 zł więc prezent był ogólny dla wszystkich :-)
inne klasy miały kasiażka + dyplom
lub tyba cukierków + dyplom dla kazdego dziecka
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
no i oprocz tego kazde dziecko miało indywidualne zdjęcie zrobione przez jedną z mam i wszystkie zdjęcia zostaną wywołane w wiekszym formacie zawisną nad tablicą w ich sali :-)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
gdzie można kupić te klocki - na internet to już za późno...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
http://cudownaplaneta.pl/pl/clics-400-rollerbox-4607.html?partner=1984

moze mają tu zadzwoń (znalazlam tak na szybko) , my mieliśmy wiekszy zestaw 600 el + 2 ludziki ale zamawiałyśmy z allegro własnie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
http://cudownaplaneta.pl/pl/kontakt-z-nami.html

to chyba na ujeścisku
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
już sie kontaktowałam dzięki sa przy hali olivia
zmienili siedzibę
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
ale mają je w tej chwili ??
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
bo bee zmuszona kupic je na urodziny dla syna :-) juz niedługo bardzo chce je dostac ... moze sama u nich zakupię , daj znac czy się udało.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
mają mają
ktoś jeszcze jakieś pomysły?!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
właśnie prezent...
teraz moja córka będzie miała pasowanie i od razu zaczęły się pytania o prezent
a ja się pytam dlaczego?
po co?
czy jak my mieliśmy pasowanioe to były prezenty>
kiedy się to zmieniło?
czy nie najwazniejszy jest fakt że dziecko jest uczniem?
ten fakt powinien być dla niego najważniejszy, więc dlaczego my rodzice chcemy żeby to prezent przyćmił tą uroczystość?
dlaczego przy każdej mniejszej i większej uroczystości muszą być prezenty?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 5
ja dostałam niemieckim zwyczajem tute pełną słodyczy, ale niestety teraz każda okazja jest sprowadzona do prezentów, a najlepiej do "kopert"
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1