jako tako

Jedzenie jest dobre. Co o dziwo zjadłem obiad i już byłem syty, a znam swoje mozliwości. Ceny są wysokie, jeden obiad 50 zł.
Nie podaja w menu, że doliczają sobie "obsługę gastronomiczną" do paragonu, co powinno być podane oraz jaka kwota tego "napiwku". Jak razem z moją dziewczyną siedliśmy do stolika kelner przyniósł menu oraz TABLICĘ gdzie krędą były napisane dania dnia. Za taką cenę to jest poprostu wiocha. Poczuliśmy się niekomfortowo, że wzięto nas za ludzi, których nie mogą wygonić ale lepiej abyśmy sami wyszli szybciej bo mają lepszych i bogatszych klientów od nas. Jeżeli ktoś ma kupon - bon na tą restaurację to proszę odrazu im to zaznaczać, za nim każą płacić gotówką i "zapraszać z tym kuponem na następną wizytę" oraz wykrecać , że teraz to juz tego kuponu nie zamierzają uznać.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: jako tako

Nie dzielimy naszych gości na lepszych i gorszych, bogatszych i biedniejszych. Dla nas każdy gość jest tym najważniejszym.
Tablica, gdzie kredą są wypisane specjały Szefa Kuchni jest prezentowana wszystkim gościom. Jest to alternatywa wobec stałej karty menu. Ceny są na niej co prawda wyższe, ale i produkty, używane do przygotowywania dań są najlepszej jakości.
Informacja o obsłudze gastronomicznej jest umieszczona na pierwszej stronie karty menu.
Państwo mieli u nas dokonaną rezerwację, nie nam oceniać poziom naszej obsługi, ale zupełnie nie rozumiemy, skąd wzięło się u Państwa wrażenie, że są Państwo u nas nie pożądani ?
Kupony rabatowe, a właściwie zaproszenia na określoną kwotę do wydania, wszędzie na całym świecie pokazuje się obsłudze przed podaniem rachunku, ponieważ po wystawieniu paragonu fiskalnego nie ma już możliwości jego modyfikacji.
Zapraszamy do nas ponownie, zaproszenie jest bezterminowe.
Pozdrawiamy Restauracja Fellini
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1