jeszcze nie narzekam, choć są pierwsze sygnały że nie jest dobrze
Niestety moje osiedle zostało w całości sprzedane Vectrze przez starego dostawcę internetu (Biall-Net -polecam, świetny serwis, prawiie bezawaryjne usługi, jeśli była awaria to nawet w nocy naprawiali, ale coś złego działo się raz na "ruski rok").
W ciągu 3 tygodni odkąd jestem w Vectrze kilkakrotnie już nie było internetu, przerwy po kilkadziesiąt minut. Wyraźnie jest słabszy sygnał (podejrzewam że dlatego że idzie po sieci telewizyjnej a nie internetowej w budynku). Dodzwonienie się na infolinie niemożliwe. Przy każdej awarii, nawet jeśli trwa tylko kwadrans, od dzisiaj im będę pisać mejle z informacją. Jak będzie tych mejli dużo to się zastanowię nad dalszym tokiem działań...
W ciągu 3 tygodni odkąd jestem w Vectrze kilkakrotnie już nie było internetu, przerwy po kilkadziesiąt minut. Wyraźnie jest słabszy sygnał (podejrzewam że dlatego że idzie po sieci telewizyjnej a nie internetowej w budynku). Dodzwonienie się na infolinie niemożliwe. Przy każdej awarii, nawet jeśli trwa tylko kwadrans, od dzisiaj im będę pisać mejle z informacją. Jak będzie tych mejli dużo to się zastanowię nad dalszym tokiem działań...