kategoryzacja klientów

niestety, mimo iż posiadam kupon groupon, za który zapłaciłem 40 zł - nie udało mi się skorzystać z usługi.
po kilku nieudanych próbach dodzwonienia się w celu rezerwacji miejsca - udałem się do restauracji osobiście.
mimo wolnych stolików powiedziano mi iż nie ma miejsc, a osoby z kuponem muszą wcześniej dokonać rezerwacji i kazano mi dzwonić i się dowiadywać.
na moją sugestię, że telefonu nikt nie odbiera - odpowiedziano, że telefon jest wyciszony bo za dużo osób dzwoniło-totalny absurd. w momencie gdy wskazałem wolne miejsca - okazało się, że nie ma problemu żebym zamówił obiad, ale muszę za niego zapłacić.
czyli reasumując - obiad mogła zjeść osoba płacąca gotówką, ale osoba posiadająca kupon akcji, do której restauracja sama się zgłosiła - już nie. totalne nieporozumienie.
kazano mi dzwonić do groupona i samemu wyjaśnić sprawę. gratuluję podejścia do klienta. w żadnej z restauracji do której posiadałem kupon nie zostałem tak potraktowany. ponoć więcej osób było w takiej sytuacji jak ja - nie ma co - świetna promocja dla nowego miejsca. do dziś nie rozumiem, po co ta firma zgłosiła się do akcji groupona...
będe wszystkim odradzać ten lokal.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: kategoryzacja klientów

Miałam bardzo podobną sytuację, wręcz identyczną. Przez kilka dni próbowałam sie tam dodzwonić, na moje pytanie (gdy w końcu postanowiłam pojechać na miejsce) Pani powiedziała mi, że nie odbierają telefonów, ponieważ dzwonią sami klienci z groupona i oni mają jeszcze 200 niezrealizowanych kuponów. Pani poinformowała nas, że oni już "TEGO" nie realizują i mam się kontaktować z managerem, który oczywiście nie odbierał telefonów. Zadzwoniłam do centrali groupona i mam nadzieje, że sprawa się wyjaśni.

Jednak naprawdę dziwi mnie fakt, jak restauracja przez 3 miesiące nie była w stanie obsłużyć 336 osób z kuponami? Czyżby obsługiwali trzech klientów z kuponem dziennie? I po co w takim razie zgłaszali się do groupona, skoro traktowali obsługę tych klientów jak zło konieczne? Porażka, pomyłka i w ogóle wszystko co najgorsze na całej linii!!!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: kategoryzacja klientów

na szczeście grupon zachował się fair i dostałem już zwrot tych 40 zł :)

a ten lokal po takiej "reklamie" chyba nie powinien już mieć kłopotów z napływem klientów ;)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: kategoryzacja klientów

Również dostałam zwrot pieniędzy za kupon. Groupon w odróżnieniu od "Przystani Smaku" zachował się fair, również obsługa była bardzo miła. Ciągle przepraszali, choć ja w tej sytuacji ich winy nie widzę. Nie mogli przewidzieć, że manager zachowa się z takim tupetem i restauracja będzie odmawiała gościom obsługi.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: kategoryzacja klientów

i wyjaśniło się dlaczego nie zależalo im na realizacji bonów - pewnie wiedzieli że zamkną restaurację 12 czerwca i mieli wszystko gdzieś...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: kategoryzacja klientów

No to mogli chociaż coś powiedzieć,a nie tak zwodzić. Kompletna ignorancja, nie dziwię się, że splajtowali - z takim podejściem do klientów nie zaszliby daleko.

A swoją drogą może to zamknięcie tylko nazwy restauracji, żeby zniwelować te złe komentarze?

Ciekawe co się pojawi w tym miejscu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0