Hmm...
Podczas Ladies Night w dn. 09.12.2011 fantastyczny Pan Ochroniarz nie wpuścił mnie na 1 poziom bo miałam białą opaskę wejściową. Dla odmiany opaskę VIP miałam tydzień wcześniej. A jeszcze lepsze jest to, że wiele razy wpuszczano bez żadnych oznakowań i bez problemów można było się poruszać po całym klubie.
Nie wiem, co miała oznaczać ta nieprzyjemna segregacja. Bez dwóch zdań było to działanie bezkonukrencyjne - jeszcze w żadnym klubie tak mnie nie potraktowano:/ Nie było to miłe tym bardziej, że jestem stałą bywalczynią piątków w Dreamie i dotychczas uwielbiałam ten klub za muzykę, atmosferę i to, jak mnie potrafił wprowadzić w super-extra samopoczucie.
Oczywiście, zapewne jeszcze do Was wrócę, ale jakiś tam niesmak pozostaje. A ponoć od rysy zaczyna się każdy poważny kryzys;)
Szanowny Panie Manager Dream Clubu. Podstawową zasadą dobrej obsługi klienta jest dbanie o takiego klienta, który do nas Wraca bo stały klient to stały przychód.
Powyższym akcentem kończę wylewanie żalu po piątkowym incydencie.
Pozdrawiam :)
PS czy jest szansa na reaktywację Klubowych Inspiracji? :DDD
Nie wiem, co miała oznaczać ta nieprzyjemna segregacja. Bez dwóch zdań było to działanie bezkonukrencyjne - jeszcze w żadnym klubie tak mnie nie potraktowano:/ Nie było to miłe tym bardziej, że jestem stałą bywalczynią piątków w Dreamie i dotychczas uwielbiałam ten klub za muzykę, atmosferę i to, jak mnie potrafił wprowadzić w super-extra samopoczucie.
Oczywiście, zapewne jeszcze do Was wrócę, ale jakiś tam niesmak pozostaje. A ponoć od rysy zaczyna się każdy poważny kryzys;)
Szanowny Panie Manager Dream Clubu. Podstawową zasadą dobrej obsługi klienta jest dbanie o takiego klienta, który do nas Wraca bo stały klient to stały przychód.
Powyższym akcentem kończę wylewanie żalu po piątkowym incydencie.
Pozdrawiam :)
PS czy jest szansa na reaktywację Klubowych Inspiracji? :DDD