Nielegalne praktyki w umowie promocyjnej , rozwiązanie umowy (4)
                    
        Podpisanie umowy na 24 miesiące w okresie promocyjnym na pakiet ( internet,...
        
            ostatnia odp. 9 lat temu
            afi
        
    
    
    
    
    
        
                        Porażka i nikomu nie polecam tego dostawcy usług (2)
                    
        Kontakt z infolinią to jedna wielka pomyłka, osoby niekompetentne, nauczone...
        
            ostatnia odp. 9 lat temu
            Piotr
        
    
    
    
            
    
    
        
                        Polecam obsługę przedstawiciela handlowego Marcina Kościńskiego z Multimedia Polska (5)
                    
        Nie wiem skąd tyle złych opinii ale ja Polecam obsługę przedstawiciela...
        
            ostatnia odp. 9 lat temu
            klient multimedia
        
    
                    
    
    
    
    
    
    
        
                        Internet (1)
                    
        Notoryczny brak dostępu do internetu, sytuacja wciąż powtarzająca się.
        
            ostatnia odp. 9 lat temu
            pero358
        
    
    
    
    
    
        
                        Ocena obsługi kablówki i internetu (1)
                    
        Obsługa w biurze w Stargardzie jak i w Biurze na infolinii nie zasługuje...
        
            ostatnia odp. 9 lat temu
            Wanda 57335 nr klienta
        
    
    
    
    
    
        
                        Kpina i totalna porażka (1)
                    
        Po 4 latach zrezygnowałam z MM. Nieustanny brak internetu, nikt oczywiscie...
        
            ostatnia odp. 9 lat temu
            Gosieńka
        
    
    
    
    
    
        
                        Multimedia z Oddziałem w Świdnicy oraz kierownictwo w Gdyni (2)
                    
        Oddział w Świdnicy oceniam bardzo nagannie jak również bezpośredni nadzór...
        
            ostatnia odp. 9 lat temu
            Gość
        
    
    
    
    
    
        
                        Obsługa woła o pomstę do nieba!!! (2)
                    
        Punkt obsługi w Gdyni to dramat! Nie ma słów, którymi mogłabym wyrazić swoje...
        
            ostatnia odp. 9 lat temu
            Agnieszka
        
    
    
    
    
    
        
                        Masakra (1)
                    
        Obsługa niekompetentna, każdy mówi co innego, wprowadzają ludzi w bład. 7 dni...
        
            ostatnia odp. 9 lat temu
            Mo
        
    
    
    
    
    
        
                        To ma być obsługa? (1)
                    
        Zakończenie umowy czyli wypowiedzenie, nie może być dostarczone mailem,...
        
            ostatnia odp. 9 lat temu
            Numer 699 w kolejce...
        
    
    
    
    
    
        
                        Inetrnet w MultiMedia Gdynia (2)
                    
        Ostatnio przedłużałem umowę w MultiMedia w pełnym pakiecie jak dotychczas,...
        
            ostatnia odp. 9 lat temu
            Ted.
        
    
    
    
    
    
        
                        Multimedia. (2)
                    
        Multimedia to jakaś żenada. Co można zrobić, aby na Chyloni był jakiś wybór?
        
            ostatnia odp. 9 lat temu
            Ewa.
        
    
    
    
    
    
        
                        TRAGEDIA!! (1)
                    
        ludzie omijajcie to firme jak mozecie to co ona oferuje to tragedia internet...
        
            ostatnia odp. 9 lat temu
            Radek
        
    
    
    
    
    
        
                        Tydzień bez neta (1)
                    
        Witam, korzystam z multimedii od ponad roku, to już bodajże 3-4 przypadek,...
        
            ostatnia odp. 9 lat temu
            zawiedziony
        
    
    
    
    
    
        
                        Multimedia to jakaś kpina! (2)
                    
        W biurze obsługi klienta w Gdyni czekałam dzisiaj 50 minut, żeby się...
        
            ostatnia odp. 9 lat temu
            GoŚĆ
        
    
    
    
    
    
        
                        Kpina i porażka (1)
                    
        Spróbujcie coś załatwić w biurze obsługi...
Nie jedna państwowa przychodnia...
        
            ostatnia odp. 9 lat temu
            Janek
        
    
    
    
    
    
        
                        Ich przedstawiciele manipulują starszymi osobami aby te podpisały umowy! (1)
                    
        podają się za przedstawicieli większych firm energetycznych chodzą po...
        
            ostatnia odp. 9 lat temu
            przestrzegam
        
    
    
    
    
    
        
                        Profesjonalizm tej firmy nie miesci sie nawet w jakiejkolwiek skali :) (2)
                    
        w skrocie... obsluga klienta - firma krzak - doslownie i w przenosni :)...
        
            ostatnia odp. 9 lat temu
            don kichot :)
        
    
    
    
    
    
        
                        Korzystam z kabl.TV,internetu 30 Mb i telefonu (4)
                    
        Jestem klientką Multimedia Gdynia od ponad 6 lat,a nie odnotowałam jakichś...
        
            ostatnia odp. 10 lat temu
            Iwona
        
    
    
    
    
    
        
                        Multimedia jest zła? (1)
                    
        Nie rozumiem dlaczego większość wypowiedzi na forum na temat tej firmy jest...
        
            ostatnia odp. 10 lat temu
            Student22