Nie polecam firmy Limes. Przy podpisywaniu umowy zostałam poinformowana przez pracownika, że z powodu zmiany taryfy w trakcie miesiąca będzie dodatkowa opłata oraz opłata za montaż routera. Czekałam na fakturę, ale nic nie otrzymałam. Po kontakcie z infolinią zapewniono mnie, że wszystko jest uregulowane i nie będzie żadnych dodatkowych kosztów potwierdzono mi to również mailowo. Dopiero gdy ponownie się upomniałam i dokładnie opisałam całą sytuację, nagle wystawiono mi fakturę z zaległością za 31 dni.
Obsługa klienta to żenada każdy pracownik mówi co innego, brakuje rzetelnych informacji i spójności. Przez cały czas dopytywałam o fakturę, żeby nie mieć żadnych zaległości, a mimo to wystawiono mi zaległość i nie zaproponowano żadnej rekompensaty za zamieszanie. Firma nie wykazuje zrozumienia dla klienta, kontakt jest bardzo formalny i nieprzyjazny. Mam wrażenie, że firma nie szanuje swoich klientów i ich po prostu lekceważy.